Mijn Alaska avontuur!

Gezin 1, rodeo, sneeuw en meer

Hey allemaal,

Afgelopen zondag ben ik naar het eerste tijdelijke gezin gegaan voor 1 week (dus tot en met morgen) omdat het echte gezin op vakantie is. Na deze week ga ik naar het tweede tijdelijke gezin voor 2 weken.

Gezin 1
Het is echt heel erg leuk in dit gezin. De host ouders hebben een dochter, Zoë, waar ik het erg goed mee kan vinden. We hebben al een hoop leuke dingen gedaan. Ze vertrekken hier in de ochtend wel erg vroeg naar school in dit gezin, maar we gaan elke ochtend naar Starbucks dus het is wel goed dat ze eerder vertrekken.

Laughing

Rodeo
We zijn de eerste dag naar een rodeo geweest op Elmendorf Air Force Base. We zagen een heleboel leger vliegtuigen en zo en dat was wel vet. De rodeo zelf is niks voor mij. Het was erg koud en het was best een zielig gezicht voor de dieren. Ook weer corndog gehad, wat echt enorm lekker is, maar ook echt heel erg slecht voor je haha. Na de rodeo zijn we naar huis gegaan en heb ik m'n koffers en zo uitgepakt.

Sneeuw
Samen met de host moeder ben ik naar flat top geweest, een berg die makkelijker te beklimmen valt dan de andere stijle bergen, maar op de weg erheen begon het te sneeuwen! Sneeuw in september! En ook niet zacht of zo echt dikke sneeuw storm leek het. Maar dit was best weinig volgens hun. Hele mooie fotos gemaakt. Enige nadeel is dat ik er niet echt op voorbereid was dus had gewoon hardloop schoenen aan en was een aantal keer uitgegleden, maar bezeerd gelukkig! Hier op m'n blog heb ik een aantal fotos geplaatst.

Netflix
En ik maar denken dat in Nederland Netflix echt een ding is, nou hier in Amerika al helemaal! Netflix is zowat een begrip: ik ga even netflixen. De televisie serie van Sherlock Holmes met Benedict Cumberbatch is echt een nieuwe verslaving geworden. Zoë kijkt heel veel films en ik ook, toen ik haar vertelde dat ik nog nooit een James Bond film gezien had zei ze dat ik een groot probleem had als ik weg ging uit hun huis zonder Skyfall te kijken hahaha!

School
Het gaat erg goed op school, heb 4x A en 2x B en dat is een 10 en 8 of zo iets in cijfers. Is niet heel erg moeilijk meer. Sommige praten vet snel Engels en dat was wel lastig in het begin maar nu kan ik het wel steeds meer bijhouden. Gistermiddag ging ik naar m'n locker en toen hing er een briefje op m'n locker 'One of a kind <3' met vet veel hartjes erbij, zonder naam natuurlijk, dus nu ben ik vet nieuwsgierig wie dat briefje opgehangen heeft!

Weekend
Dit weekend gaan we nog naar een concert van ene Pink Martini's of zo. Zoë is erg goed in het maken van crapes dus dat moeten we natuurlijk ook nog even proeven. En nog wat films zoals Skyfall en Captain America 2. En dan is de week in dit gezin alweer voorbij!

Volgens mij ben ik niks vergeten..! Elke week doe ik gewoon op zaterdag of zondag een blog in plaats van een bepaalde dag!

Nou dat was het dan.

Groetjes uit Alaska,

- Maxime

Reacties

Reacties

Bert enJelly Hageman

Was wel een gezellig weekje bij je nieuwe gastouders he en dan ook nog een dochter die bij je op school zit waar je goed mee op kunt schieten, dat is niet gek!! We hopen dat het volgende gastgezin ook aardige mensen zijn.Heb je inmiddels al mooie films gezien en hoe was het concert?Nog een hele fijne zondag en tot de volgende blog. Dikke knuffel Oom BertTanteJelly

Rik van Enk

Wat goed dat je het leuk hebt, Maxime. 'k Kijk met veel plezier naar je verhalen. Veel plezier en succes daar. Groetjes Rik.

Lisette

Hi Maxime,

Wat leuk om mee te kunnen lezen met jouw belevenissen! Geniet ervan!!

Ria

He Max, eindelijk weer een berichtje van ons. In Italië hadden we slecht bereik, dus niet alles gevolgd.
Wat fijn dat de stroopwafels zo lekker waren,. Ja, dit zijn de echte Goudse he, dat proef je!
En nu in je tweede gezin en straks in je derde. Wel wat onrustig, maar hier leer je James Bond te waarderen. Ook niet verkeerd toch!
Er komt trouwens eennieuwe , de 24e film van James Bond. Spectre.. Maar dat zal Zoë al wel weten....
En Sandra heeft ook nieuwe inspiratie opgedaan he. Er komen vast weer goede nummers van haar uit.
He groetjes daar in het koude Alaska. Tijd voor de berenmuts!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!