Mijn Alaska avontuur!

Verhuizen, einddatum & ski races

Hey allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven, het waren een aantal leuke, drukke weken.

Allereerst ben ik voor 5 weken naar een ander gastgezin gegaan. Mijn host ouders konden me helaas niet meenemen naar hun trip naar Hawaii vanwege school, dus woon ik nu weer bij het gastgezin waar ik in het begin ook een weekje woonde. Heb het erg naar mijn zin in dit gezin en dus is het een leuke vervanger! Over 2 weken ga ik 10 dagen naar Hawaii en zal ik zodra ik terug kom van Hawaii nog 2 weken bij hun blijven en dan ga ik terug naar m'n echte gastgezin.

We hebben ook alweer 2 ski races gehad. 1 skate race die niet zo goed ging en 1 classic race die enorm goed ging! Het was erg leuk en gezellig, al was het wel enorm koud. Het is toch best lastig om warm te blijven tijdens het aanmoedigen en racen als het -11 is!

Ook heb ik de datum dat ik naar Nederland terug vlieg gekregen: 28 mei verlaat ik Alaska en dan kom ik 29 mei om 14:10 aan op schiphol. Nu ik zo de datum weet gaat het toch wel echt heel snel.. vandaag precies nog maar 130 dagen in Alaska te gaan! Zeker met Hawaii en Spring break tussendoor zal de tijd vliegen. Door het verhuizen naar het andere gezin realiseerde ik me dat het erg lasig gaat worden om afscheid te nemen de 28e. Ik had al best moeite om mijn gastgezin voor 5 weken te verlaten.. Laat staan de dag dat ik voor goed gedag zeg! Gelukkig komen ze in 2017 naar Nederland! Nu eerst maar is genieten.

Voor volgend schooljaar ga ik waarschijnlijk naar de havo op het Deltion. Dus de plannen voor in ieder geval de aankomende 2 jaar zijn gemaakt!

Bij foto's heb ik een aantal nieuwe fotos toegevoegd van de races en nog wat andere foto's.

Nou dit was het dan wel ongeveer.

Groetjes uit Alaska,

- Maxime

Reacties

Reacties

Joyce

Heeey topper,
T was idd even rustig met je blogs...maar gelukkig heb je weer een leuk verhaal geschreven.
Je gaat ook nu weer een leuke tijd tegemoet...tijdelijk naar Zoë, op vakantie naar Hawaii...
Bijzonder fijn om te lezen dat je het best moeilijk vind om voor 5 week je hostouders te moeten missen....want dat laat zien dat jullie een hele goede band hebben...
Dat zal het afscheid in mei zeker niet makkelijker maken....gelukkig heb je nog een poosje...130 dagen!!!
Geniet dus maar dubbel en dwars vanalles wat je nog gaat doen want voor het weet zit je in het vliegtuig....

Ik ben rete trots op je!!!

Dikke kus
Moekie Joyce

Bert en Jelly Hageman

He wat weer gezellig om je blog te lezen en dat je het nog steeds zo naar je zin hebt.Lijkt me heerlijk om 10 dagen naar Hawaii te gaan Het zal best een overgang zijn ,van het koude Alaska naar het warme Hawaii.Heb je al andere kleding gekocht? Veel plezier op Hawaii en als je terug bent in Alaska blijf lekker genieten!! Groetjes Oom.Bert Tante Jelly

Inge

Hoi Maxime,
leuk weer eens wat te lezen, gelukkig heb je het nog steeds goed naar je zin! Niet te vroeg beginnen met aftellen hoor... En wat leuk dat je naar het Deltion wilt, ik zal een goed woordje voor je doen hier, haha!
groetjes,
Inge

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!